El DOGV publica el nomenament d'Alfonso Novo al capdavant de FGV

La consellera de Medi ambient, Aigua, Infraestructures i Territori, Salomé Pradas, i el director gerent de FGV, Alfonso Novo
GVA
Europa Press C. Valenciana
Publicado: jueves, 7 septiembre 2023 11:55

   VALNCIA, 7 Sep. (EUROPA PRESS) -

   El Diari Oficial de la Generalitat Valenciana publica aquest dijous el nomenament d'Alfonso Novo al capdavant de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) en substitució de la socialista Anas Menguzzato.

   El DOGV publica el decret 144/2023, del passat 5 de setembre del Consell, de cessament i nomenament de personal directiu de FGV, una decisió adoptada després que fa una setmana el Consell d'Administració de FGV proposara el nomenament d'aquest directiu, que va ser regidor del PP a l'Ajuntament de Valncia.

   Novo substitueix en el crrec a la socialista Anas Menguzzato. Llicenciat en Dret, va ser diputat en el parlament europeu entre 1996 i 1998, així com regidor del PP en l'Ajuntament de Valncia entre 1999 i 2015. En el consistori va estar al capdavant de les delegacions d'Urbanisme, Circulació, Patrimoni, Transports o Vivenda, entre unes altres. En aquesta etapa també va ser conseller d'EMIVASA, AUMSA i del Palau de Congressos.

   Va ser, així mateix, vicepresident de l'Agncia Valenciana de Mobilitat Metropolitana (AVMM), president de l'Empresa Municipal de Transports EMT entre 2003 i 2007, i portaveu del Grup Municipal Popular en el consistori. A més, en 2013 va ser triat president del PP en la ciutat, i fins el 2015 va ser també primer tinent d'alcalde.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press