Egipte demana excloure l'equip arbitral del partit davant l'Argentina durant la resta del Mundial

El col·legiat francés François Letexier parla amb els jugadors de la selecció d'Egipte en el Mundial 2026.
Tom Weller/dpa
Europa Press C. Valenciana
Publicado: miércoles, 8 julio 2026 11:31

   ATLANTA (ESTATS UNITS), 8 Jul. (dpa/EP) -

   La Federació Egípcia de Futbol ha sol·licitat que se suspenga l'equip arbitral que va xiular l'Argentina-Egipte dels huitens de final del Mundial que s'està disputant a Estats Units, Mèxic i Canadà, que va acabar amb victòria per 3-2 de l'Albiceleste.

   Els campions del món van remuntar un 0-2 en contra als 79 minuts, però Egipte considera que el marcador hauria d'haver sigut de 0-3 en la recta final, després que s'anul·lara un gol de Mostafa Zico per una falta prèvia sobre Lisandro Martínez.

   'Els Faraons' també consideren que va haver un penal al seu favor just abans del gol de la victòria d'Enzo Fernández en el descompte.

    El president de la federació egípcia, Hany Abo Rida, ha declarat als periodistes en l'hotel de l'equip que havia presentat una queixa davant de la FIFA contra l'àrbitre francés François Letexier i els seus assistents, demanant que s'investigue i s'excloga l'equip arbitral de la resta del torneig.

   El seleccionador egipci, Hossam Hassan, en la roda de premsa posterior a l'encontre, va denunciar un tracte "injust". "Ha sigut una injustícia. Potser volien mantindre el campió del món en la competició. Potser volien que Messi seguira".

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press