Femeval anima amb una campanya a les seues empreses a demostrar que es pot "feminitzar" el metall

Mecanitzats SA 'Nosaltres som Dones de Metall'
FEMEVAL
Europa Press C. Valenciana
Publicado: miércoles, 6 marzo 2024 17:15

   VALNCIA, 6 Mar. (EUROPA PRESS) -

   Femeval ha llanat la campanya 'Nosaltres som Dones de Metall' amb l'objectiu d'animar a les seues empreses a demostrar que es pot "feminitzar" el sector i visibilitzar a les professionals que treballen en ell, on tenen una presncia, en determinades branques, que apenes aconsegueix el 13 per cent.

   Davant de la celebració del 8M, Dia Internacional de la Dona, Femeval ha realitzat una crida a les empreses perqu se sumeixen al moviment #MujeresdeMetal, mitjanant l'enviament de fotos amb el cartell de campanya, així com vídeos testimonials "que mostren el compromís amb la inserció de l'enfocament de gnere en aquest sector".

    Segons ha informat la federació en un comunicat, la resposta est sent "molt satisfactria i són ja nombroses les empreses que estan mostrant la seua implicació". Entre elles, Factor, Mecanizados, Dymsa Ingeniería, FM Grupo Tecnológico, Coinfer, Mecanizados SA, Industrias Saludes, BMP Ibérica Fastdoor, Ifyter, Raorsa, Zummo o Taller Ventas Buñol

    El president de Femeval, Vicente Lafuente, ha destacat que les dones en aquest sector "han de demostrar a cada moment que poden, que saben fer-ho i que a més ho fan bé. Per aix no només són fonamentals, sinó que han de ser reconegudes com a part essencial i habitual. D'ací la nostra obstinació a aconseguir que les dones de metall no siguen l'excepció, sinó la normalitat".

    Així mateix, l'objectiu és que totes aquestes #MujeresdeMetal "es convertisquen en referents socials, empresarials i models a seguir perqu les futures generacions vegen en el metall una opció d'eixida laboral de futur en el qual la distinció de sexes no té cabuda, perqu el sector no pot permetre's el luxe de perdre el 50% del talent".

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press