VALNCIA, 19 Ene. (EUROPA PRESS) -
La Vicepresidncia Segona i Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Vivenda ha firmat un acord amb Ford Espanya pel qual la multinacional cedir huit furgonetes a la Conselleria per a ajudar en el transport de persones usuries de recursos públics de servicis socials.
La vicepresidenta segona del Consell, Susana Camarero, ha destacat la política de responsabilitat social corporativa que desenvolupa Ford a través de projectes en els quals collabora amb diverses entitats per a ajudar els collectius més desfavorits, segons ha informat la Generalitat en un comunicat.
Es tracta d'una flota de vehicles que, segons ha destacat Camarero, "va a procurar mobilitat de les persones usuries" en els seus desplaaments fora dels centres.
Aquests vehicles seran destinats a diferents centres depenents de la Conselleria, que "ajudaran a millorar notablement la capacitat de mobilitat de moltes persones usuries d'aquests servicis socials públics".
La cessió tindr un carcter temporal i permetr "millorar l'atenció que reben les persones més necessitades que requereixen un transport assistit".
En moltes ocasions, ha assenyalat la consellera, les persones amb discapacitat, majors o els xiquets i xiquetes del sistema de protecció de la Generalitat que viuen en centres tenen dificultats per a desplaar-se fora d'aquests recursos i la disponibilitat de vehicles com els cedits per Ford els "facilita l'oportunitat de fer-ho".