Habitatge publica el llistat provisional dels beneficiaris del Programa d'Ajudes al Lloguer 2023

Archivo - Arxiu - Programa d'ajudes al lloguer
GVA - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: jueves, 4 abril 2024 18:51

    VALNCIA, 4 Abr. (EUROPA PRESS) -

   La Vicepresidncia Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge ha publicat en el seu web el llistat provisional de les sollicituds admeses i excloses en el Programa d'Ajudes al Lloguer 2023, segons ha informat la Generalitat en un comunicat.

   Es tracta de les sollicituds admeses la documentació de les quals est completa i també aquelles que han d'aportar documentació per resultar incompleta la presentada o per incompliment de requisits.

   Del total de les de 18.787 sollicituds revisades que es van presentar amb motiu de la convocatria d'aquestes subvencions han sigut admeses un total de 4.141 i queden pendents d'aportar algun tipus de documentació 14.644.

   El termini per a formular allegacions, aportar o esmenar documentació s'ha iniciat aquest dijous i finalitza el 17 d'abril del 2024. Aquestes subvencions compten amb un import que ascendeix a 18.436.600 euros per al 2023, dels quals 13.981.800 corresponen a l'aportació del Ministeri d'Habitatge i Agenda Urbana en el marc del Pla Estatal per a l'accés a l'Habitatge 2022-2025 i 4.454.800 euros a la Generalitat.

   PROGRAMA D'AJUDES Al LLOGUER

   L'objectiu del Programa d'Ajudes al Lloguer és facilitar l'accés a un habitatge o habitació en lloguer o cessió d'ús a sectors de població amb escassos mitjans econmics, mitjanant ajudes per al pagament del lloguer.

   La quantia de l'ajuda rebuda s'ajusta a la situació socioeconmica de les persones o unitats de convivncia, de manera que, si els ingressos són més baixos i amb determinades situacions especials, es podr rebre un percentatge d'ajuda superior, segons les mateixes fonts.

   Les subvencions es concediran pel termini de dos anys o 24 mensualitats com a mxim, que es correspondran amb les mensualitats reportades durant el període comprs entre l'1 de gener del 2023 fins al 31 de desembre del 2024.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press