Un incendi afecta una planta de residus al Polígon Industrial Joan Carles I

Un incendi afecta una planta de residus en el Polígon Industrial Joan Carles I
CONSORCIO PROVINCIAL BOMBEROS VALENCIA
Europa Press C. Valenciana
Publicado: jueves, 25 julio 2024 10:07

   VALÈNCIA, 25 Jul. (EUROPA PRESS) -

   Un incendi ha afectat durant la nit una planta de classificació i valorització de residus situada al Polígon Industrial Joan Carles I, entre les localitats valencianes de Picassent i Almussafes.

   Segons informa el Consorci Provincial de Bombers de València, l'avís es va rebre cap a les 20 hores i fins al lloc es van desplaçar cinc dotacions dels parcs de Torrent, Silla, Catarroja, Alzira, sergent i oficial.

    El foc afectava residus en una zona exterior, detallen els bombers, que han continuat treballant en les labors d'extinció fins a les primeres hores del matí.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press