Indústria destina 2 milions a recolzar l'inici i consolidació de projectes empresarials de persones emprenedores

Archivo - Arxiu - Ordinador portàtil navegant en Internet.
PEXELS - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: jueves, 8 mayo 2025 14:05

   VALÈNCIA, 8 May. (EUROPA PRESS) -

   La Direcció general d'Emprenedoria i Internacionalització, dependent de la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme dirigida per Marián Cano, destina 2 milions d'euros per a recolzar l'inici i consolidació del projecte empresarial de pimes i persones emprenedores.

   Tal com publica el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), la direcció general d'Emprenedoria i Internacionalització ha difós una nova convocatòria de l'ordre d'ajudes amb la qual sufraga despeses corrents, entre els quals es troben despeses laborals de personal, els resultants de contractacions externes, despeses de gestoria, assessoria jurídica i despeses notarials i registrals.

   A ells se sumen així mateix les despeses de lloguer de locals i espais de treball, així com els servicis de publicitat, difusió i màrqueting.

   La directora general d'Emprenedoria i Internacionalització, Ester Olivas, ha explicat que l'objectiu d'estes ajudes és promoure i fomentar l'emprenedoria a la Comunitat Valenciana, "una de les ferramentes de l'avanç econòmic i social que afavorix la creació de noves empreses i la generació de noves oportunitats relacionades amb noves tecnologies, processos o models de negoci".

   A través de la present convocatòria d'ajudes se subvencionaran les actuacions desenvolupades entre l'1 de juliol del 2024 i el 30 d'abril del 2025, amb una quantia de subvenció del 70 % de les despeses subvencionables i un màxim de 15.000 euros per beneficiari.

BENEFICIARIS

   Podran ser beneficiaris d'estes ajudes les persones emprenedores i pimes que hagen emprès en els últims cinc anys una activitat econòmica o productiva que oferisca un avantatge competitiu.

   Les persones o pimes sol·licitants hauran de tenir el seu domicili social a la Comunitat Valenciana i el projecte empresarial haurà d'estar relacionat amb algun sector d'activitat en auge que oferisca oportunitats de futur. Entre estos sectors figuren la ciberseguretat, el medi ambient, l'economia circular, les energies renovables i la mobilitat sostenible, entre altres.

   El termini de presentació d'estes ajudes comença el 12 de maig i expira el 12 de juny del 2025. Les entitats interessades poden consultar el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana o visitar la pàgina web del portal de l'emprenedoria.

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press