Juan Roig diu que no contempla "en absolut" comprar el València CF: "Amb el básquet ja tenim prou"

El president de Mercadona, Juan Roig.
Rober Solsona - Europa Press
Europa Press C. Valenciana
Publicado: martes, 10 marzo 2026 16:02

   VALÈNCIA, 10 Mar. (EUROPA PRESS) -

   El president de Mercadona, Juan Roig, ha assegurat que no contempla "en absolut" comprar el València CF, al mateix temps que ha recalcat que amb el València Basket, club en el qual ocupa la presidència, ja té "prou".

   Així ho ha asseverat l'empresari durant la roda de premsa de presentació dels resultats del 2025 de la cadena de supermercats en ser preguntat pels mitjans per si ha descartat la possibilitat d'adquirir el club valencianista, actualment en mans de Peter Lim.

   Roig ha subratllat, encara que la direcció del València Basket "ho està fent molt bé", la complexitat de gestionar l'equip de bàsquet: "A mi el València Basket em costa més gestionar-ho que Mercadona, la gent no s'ho creu".

    "Un equip esportiu és una altra galàxia", ha manifestat Roig, qui ha insistit que "amb el básquet, que és molt més senzill, ja costa molt".

    Per tant, Roig --que ha provocat els riures dels assistents en reconèixer que la pregunta sobre el València li ha "desestabilitzat"-- ha conclòs que "per desgràcia" no contempla "en absolut" la compra del club 'che'. "M'ho pregunta molta gent, però nosaltres amb el bàsquet ja tenim prou", ha resolt.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press