El jurat declara culpable d'assassinat la dona acusada del crim dels laxants

L'acusada de matar la seua parella amb laxants
EUROPA PRESS
Europa Press C. Valenciana
Publicado: martes, 18 junio 2024 14:26

   VALNCIA, 18 Jun. (EUROPA PRESS) -

   Un jurat popular ha declarat culpable d'assassinat Mari Carmen, la dona acusada de matar la parella sentimental després d'administrar-li una gran quantitat de laxants i de desvalisar-li els comptes.

   El jurat ha fet públic el veredicte hui, un dia després que el magistrat li lliurara l'objecte del qual havien de dilucidar per a determinar la responsabilitat de Mari Carmen.

   La dona jutjada s'enfronta a una pena, tal com li reclama el ministeri fiscal, de 28 anys de presó per un delicte d'assassinat, estafa i falsedat. Les acusacions particulars eleven la petició a 31 anys, mentre que la defensa reclama la lliure absolució.

   Ara ser l'Audincia la que, després del veredicte de culpabilitat, fixe la pena corresponent.

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press