JOAQUÍN REINA/EUROPA PRESS
ALACANT, 27 Ene. (EUROPA PRESS) -
Les artistes Kuve i Mel mana seran les encarregades d'obrir les dos semifinals del Benidorm Fest 2025, mentre que Daniela Blasco i Melody tancaran els dos espectacles, que se celebraran al Palau d'Esports l'Illa de Benidorm el dimarts 28 i el dijous 30 de gener, respectivament.
L'ordre de les actuacions s'ha donat a conixer hui en una roda de premsa al mirador del castell de la ciutat alacantina, en la qual han intervingut directius de Radiotelevisió Espanyola (RTVE) junt amb els 16 participants que competiran per representar Espanya en Eurovisió, que enguany se celebra a Basilea (Sussa). L'elecció eixir de la gran final del Benidorm Fest el dissabte 1 de febrer.
La primera a xafar l'escenari del certamen ser Kuve, amb el seu tema 'Loca por ti'. David Afonso amb 'Amor barato', Chica Sobresalto amb 'Mala feminista', K!ngdom amb 'Me gustas tú', Lucas Bun amb 'Te escribo en el cielo', Sonia y Selena amb 'Reinas', La Chispa amb 'Hartita de llorar' i Daniela Blasco amb 'Uh nana' actuaran tot seguit.
La segona semifinal l'obrir Mel mana amb 'I'm a queen', seguida de Deteresa amb 'La pena', J Kbello amb 'VIP', Carla Frigo amb 'Bésame', Mawot amb 'Raggio di sole', Celine Van Heel amb 'La casa' i Melody amb 'Esa diva'.
"GANES DE DONAR-HO TOT"
Els 16 artistes i grups s'han mostrat contents i emocionats per la participació en el Benidorm Fest, que en 2025 aplega a la quarta edició. Així mateix, han remarcat les "ganes de donar-ho tot" sobre l'escenari i d'ensenyar les seues propostes, encara que mantenen els nervis previs i se senten "afortunats" davant d'una "responsabilitat gran".
Durant la roda de premsa, els participants han definit aquesta experincia amb paraules com "somni", "felicitat", "companyerisme", "alegria", "intensitat", "complicitat", "gaudi", "emoció", "foc", "eufria", "amor", "papallones en l'estómac", "excitació", "bellesa", "plenitud", "pau, "unió" i "aprenentatge".
Per la seua banda, el director de Televisió Espanyola (TVE), Sergio Calderón, s'ha mostrat "orgullós" per l'evolució que ha tingut el format l'any en qu la televisió pública complix 69 anys.
Preguntat per si hi haur una cinquena edició del Benidorm Fest, Calderón ha assenyalat que "és prompte" per a determinar-ho, per ha remarcat que TVE té "tot l'nim de seguir construint este projecte", dins de l'estratgia dels mitjans públics per a donar "suport ferm" a la música espanyola.
Ha avanat que prximament es revelaran "altres projectes i idees" en els quals la cadena est treballant. "Treballarem per la marca d'Eurovisió com l'entreteniment més vist de l'any", ha sentenciat.