L'Arniches oferix teatre en valencià i titelles durant este pont a Alacant

Archivo - Arxiu- L'Arniches ofereix este pont teatre en valencià i titelles
GVA - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: jueves, 4 diciembre 2025 15:33

   ALACANT, 4 Dic. (EUROPA PRESS) -

   La Conselleria d'Educació, Cultura, Universitats i Ocupació, a través de l'Institut Valencià de Cultura (IVC), proposa en el Teatre Arniches d'Alacant per a este pont una programació amb teatre en valencià i titelles per a tota la família.

   D'una banda, el divendres 5 de desembre, a les 20.30 hores, Col·lectiu Intermitent presentarà la seua última producció, 'Tres tristos traumes', de Pasqual Alapont, dirigida per l'alacantí Morgan Blasco. Joan Nau, Alberto Banye i Morgan Blasco donen vida als personatges d'esta comèdia que indaga en "com l'educació en la infància marca el nostre desenvolupament". A través de l'humor, el text d'Alapont exposa "la vida d'uns personatges vulnerables, a través de les seues sessions de teràpia".

   Es tracta de la quarta producció d'esta companyia alacantina, encapçalada per l'actor i director Morgan Blasco, qui ha definit este projecte com "la inquietud de fer possible el que se'ns passa pel cap respecte a l'art escènic" i que, en esta ocasió, "aposta per un dels autors més rellevants de la literatura valenciana contemporània".

   D'un altre costat, l'IVC ha explicat que manté la seua "línia de col·laboració" amb altres festivals i institucions de la ciutat. Així, els dies 6 i 8 de desembre, a les 18.00 hores, el Teatre Arniches tornarà a convertir-se en seu de Festitíteres, segons ha indicat la Generalitat en un comunicat.

   En concret, 'Martina i el bosc de paper', de L'Horta Teatre, i 'L'arbre roig', de Baychimo Teatre, són les dos cites amb les titelles que albergarà aquest espai cultural, en el marc d'este esdeveniment que celebra el seu 38 edició.

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press