Les Arts acollirà un nou concert de la Banda Municipal de València en homenatge a Nino Bravo

La Filmoteca digitalitza una pel·lícula amb tres videoclips de Nino Bravo
GVA
Publicado: miércoles, 8 febrero 2023 17:04

   VALÈNCIA, 8 Feb. (EUROPA PRESS) -

   La Banda Municipal de València oferirà un nou concert d'homenatge al cantant valencià Nino Bravo, davant l'èxit de la convocatòria prevista per al pròxim 14 de febrer al Teatre Principal de València. Se celebrarà a Les Arts el 27 d'abril.

   La nova convocatòria s'ha realitzat a causa del "gran èxit d'acolliment que ha tingut aquesta iniciativa de la formació musical valenciana", han indicat des del consistori en un comunicat.

   Aquests concerts d'homenatge se celebren en el 50 aniversari de la mort del famós intèrpret, que va morir als 27 anys d'edat, i en el marc de la declaració de 2023 com a Any Nino Bravo.

   El concert del 27 d'abril serà, igual que el del 14 de març, totalment gratuït, amb localitats limitades fins a completar l'aforament. Les persones interessades podran aconseguir entrades en el mateix enllaç, la web de la Banda Municipal de València, que s'habilitarà per a açò en els pròxims dies i que es comunicarà amb antelació.

   Els arranjaments per a banda simfònica de totes les cançons són del director convidat d'aquest concert, Iñaki Urkizu, qui ja va col·laborar amb els espectacles musicals 'Recordando a Nino Bravo' i 'El baúl de los 70' per al cantant Serafín Zubiri, entre uns altres, i que ha dirigit la Banda de Música de l'Ertzaintza des de l'any 1998.

   En el concert també actuaran Felipe Garpe, Sheila García i Eva Ferri, filla de Nino Bravo, que interpretaran les peces més conegudes del cantant d'Aielo de Malferit. El públic podrà escoltar les cançons 'Como todos' i 'Te quiero, te quiero' de Manuel Alejandro; 'Mis noches sin ti', de Demetrio Ortiz; 'Nuestro hogar será el mundo', 'Amanecer', 'América, América' i 'Un beso y una flor' de Pablo Herrero i José Luis Armenteros; 'Cartas Amarillas' de Juan Carlos Calderón; 'Noelia' i 'Mi Tierra' d'Augusto Algueró; 'Elisabeth' de R. Arcusa & M. de la Calva i 'Vivir' del propi Nino Bravo.

col.labora la Conselleria de Educació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 31.999,98 € para el foment de valencià