Llanos (Vox) diu que "el primer són les víctimes" i acusa PSOE i Compromís de "manipular-les" i buscar "rèdit"

Archivo - José María Llanos
Rober Solsona - Europa Press - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: miércoles, 7 mayo 2025 18:10

   VALÈNCIA, 7 May. (EUROPA PRESS) -

   El síndic de Vox a Les Corts, José Mª Llanos, afirma que "el primer són les víctimes de la riuada del passat 29 d'octubre", al mateix temps que acusa el PSOE de "manipular-les per a tapar les vergonyes de Sánchez" i Compromís de voler "obtindre rèdit electoral de la tragèdia".

   Així es pronuncia un dia després que diguera que les associacions de víctimes de la dana estan formades per "vertaders interessats" i "controlades" per partits polítics, cosa que va exposar per a justificar que PP i Vox hagen decidit no incloure-les en el llistat inicial de compareixents de la comissió d'investigació de la dana a Les Corts.

    En un comunicat, Llanos assegura que les esmenes de Vox al projecte de pressupostos de la Generalitat per al 2025 "lleven més de 62 milions d'euros de despesa supèrflua (subvencions a sindicats, a la patronal, al català, al canvi climàtic...) per a destinar-ho en la seua majoria a la reconstrucció" després de la dana que va provocar 228 morts el passat 29 d'octubre a la província de València.

   A més, destaca que "en la negociació dels pressupostos de la Generalitat Valenciana, i gràcies a Vox, es destinarà a la reconstrucció un total de 2.364 milions d'euros". El seu objectiu, subratlla, és "reduir la despesa pública innecessària i destinar-la a coses importants, al que de debò necessiten els ciutadans, en este cas, el primer són les víctimes de la riuada".

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press