Minut de silenci a Les Corts per la mort de Marcela Miró, la seua primera dona presidenta

El ple de Les Corts ha guardat este dilluns un minut de silenci per la defunció de la primera dona presidenta del parlament valenci, Marcela Miró, durant la V Legislatura.
JORGE GIL/EUROPA PRESS
Europa Press C. Valenciana
Publicado: lunes, 15 julio 2024 13:24

   VALNCIA, 15 Jul. (EUROPA PRESS) -

   El ple de Les Corts ha guardat este dilluns un minut de silenci per la defunció de la primera dona presidenta del parlament valenci, Marcela Miró, durant la V Legislatura.

   Este diumenge va morir Miró als 72 anys després d'una greu malaltia. Va ser la primera dona presidenta de Les Corts entre 1999 i 2003 i consellera durant els governs autonmics del PP d'Eduardo Zaplana.

   Durant els últims 20 anys, fins a la seua mort, Miró formava part de la Sindicatura de Comptes.

    Després de la seua defunció, representants polítics com el president de la Generalitat, Carlos Mazón, van mostrar les seues condolences per esta "gran prdua per a la política valenciana".

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press