VALÈNCIA, 9 Ene. (EUROPA PRESS) -
La consellera d'Educació, Cultura i Universitats, Carmen Ortí, ha visitat este divendres l'IES 25 d'Abril d'Alfafar per a conèixer "de primera mà" l'estat de la reparació de la incidència produïda en el sistema de calefacció del centre. Ortí també ha parlat amb alumnes i alumnes i agraït al claustre de professors l'esforç realitzat en este centre educatiu afectat per la dana.
Ortí ha estat acompanyada per l'alcalde d'Alfafar, Juan Ramón Adsuara; la delegada territorial de la Conselleria a València, Inma Murgui, i representants de la comunitat educativa, tant de la direcció del centre com a professorat i famílies de l'alumnat, segons ha informat la Generalitat en un comunicat.
La consellera ha destacat que els responsables de les tres direccions territorials de la Conselleria d'Educació "romanen alerta per a actuar immediatament davant de possibles problemes produïts en els sistemes de calefacció en els instituts davant de les baixes temperatures que es registren estos dies".
Durant la seua visita a l'IES 25 d'Abril han pogut comprovar els treballs de reparació que s'estan realitzant per a donar solució a esta avaria, en la qual està treballant un equip de dos empreses des de primera hora del matí d'este divendres.