Puig destaca l'aposta per la innovació i la sostenibilitat de Forvia a Paterna

Puig en les installacions de Forvia a Paterna
GVA
Europa Press C. Valenciana
Publicado: miércoles, 19 abril 2023 14:29

    VALNCIA, 19 Abr. (EUROPA PRESS) -

    El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha visitat el centre de R+D+i de Forvia Faurecia a Paterna, que es dedica al desenvolupament d'equipament interior de vehicles per a les principals marques del sector, on ha destacat l'aposta de l'empresa per la innovació i la sostenibilitat als processos de fabricació i selecció de materials.

   Puig ha pogut constatar el treball realitzat a les installacions del centre de desenvolupament, que compta amb un equip de més de 350 enginyers que treballen definint les noves tendncies industrials i de producte que posteriorment es fabricaran en totes les plantes de Forvia al món, segons fonts de la Generalitat.

   Durant la seua visita a la unitat de desenvolupament, disseny, innovació i la planta pilot, ha destacat la contribució de Forvia a dinamitzar el sector de l'autombil i en concret s'ha referit al seu paper "fonamental" a "l'ecosistema d'innovació de l'autombil valenci", donat el seu compromís pel desenvolupament tecnolgic de productes d'interior del vehicle com a portes, quadres de comandament, o consoles centrals, i l'aplicació de nous materials i funcionalitats.

   Així mateix, ressalta l'aposta del centre de desenvolupament de Forvia pels provedors de la Comunitat Valenciana, que suposen el 70% del total de les empreses implicades als seus desenvolupaments, així com la collaboració de la companyia amb les universitats valencianes, centres de formació professional i els principals centres tecnolgics de la Comunitat.

   De la mateixa manera, ha destacat que l'empresa lidera el Projecte Estratgic per a la Recuperació i Transformació Econmica (PERTE) d'automoció Ecombil 23, en el qual treballen 9 marques automobilístiques i que ha rebut la major puntuació tcnica i la major quantia d'ajuda directa.

   Per la seua banda, el director del centre de Paterna i director de Processos i Producte de Sistemes d'Interior de Forvia, Pablo Bayo, ha assenyalat que el Perte contribuir a millorar la competitivitat de totes les cadenes de valor de les marques automobilístiques que operen a Espanya, així com a l'ancoratge territorial de les constructores d'autombils.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press