À Punt farà les Campanades des d'Utiel per a "recolzar i reconèixer la resiliència de la ciutadania" en la dana

À Punt donarà les Campanades des d'Utiel
À PUNT
Europa Press C. Valenciana
Publicado: martes, 2 diciembre 2025 14:15

   VALÈNCIA, 2 Dic. (EUROPA PRESS) -

   La televisió autonòmica valenciana ha presentat hui el programa especial de Nit de cap d'any a l'Ajuntament de la localitat valenciana d'Utiel, des d'on es desplaçarà un gran operatiu d'À Punt per a donar la benvinguda al 2026.

   És la primera vegada que la cadena retransmet les campanades de Nit de cap d'any des de fora de la ciutat de València, una decisió amb la qual À Punt vol "reconèixer la resiliència de la ciutadania" en la dana i des d'un dels municipis afectats per les riuades.

   Durant l'acte s'ha donat a conéixer que Maria Fuster i Ferran Cano seran els presentadors del programa especial i els encarregats d'acompanyar-nos des d'Utiel en un moment tan assenyalat.

   Benjamin Marín, director de Comunicació i Marketing d'À Punt ha explicat que "Utiel és un dels municips afectats per la dana i la radiotelevisió pública vol donar suport i reconéixer la fortalesa i la resiliència de la ciutadania". "Hem elegit este escenari, Utiel, per representar la nostra tradició, la nostra cultura i la nostra manera de viure", ha afegit.

   Per la seua part, l'alcalde d'Utiel, Ricardo Gabaldón, ha comentat: "Estem molt il·lusionats i immensament agraïts a À Punt per triar Utiel com a escenari extraordinari per retransmetre un esdeveniment de tanta difusió com les Campanades de Cap d'Any. Sens dubte és un estímul per a la nostra ciutat, una mostra del compromís de tota la Comunitat Valenciana i un reconeixement al comportament de la ciutadania a Utiel".

   Gabaldón ha afegit que "és una oportunitat única per donar visibilitat al nostre municipi i amb el qual la cadena pública mostra el seu suport a Utiel com a localitat afectada per la dana, on van començar les devastadores inundacions. Un gest solidari per simbolitzar el compromís amb totes les poblacions afectades.

   L'alcalde ha tancat al seua intervenció expressant la seua confiança en què siga "un esdeveniment que marque un any fructífer per a tots i, en especial per a Utiel, després de tant de patiment".

   La del 31 de desembre serà una nit d'entreteniment per "a començar l'any amb esperança i bons desitjos i amb la voluntat de recordar els pobles afectats per la dana". El programa especial inclourà connexions en directe amb diferents localitats de la Comunitat Valenciana per a polsar l'ambient en una nit "tan especial i compartir amb la gent l'entrada del nou any a peu de carrer".

   A més, també es podrà disfrutar d'actuacions musicals com ara la banda de rock Mistela i moltes més sorpreses des de la plaça de l'Ajuntament d'Utiel.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press