Registrat un incendi en una refineria a Rússia després d'un suposat atac amb dron

Archivo - Arxiu - Bandera de Rússia en l'Ambaixada russa en la capital de Polnia, Varsvia
Europa Press/Contacto/Attila Husejnow - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: miércoles, 31 mayo 2023 10:45

   MADRID, 31 May. (EUROPA PRESS) -

   Les autoritats de Rússia han confirmat aquest dimecres un incendi en una refineria situada en la regió de Krasnodar (sud-oest) després d'un suposat atac amb drons contra les installacions, enmig d'un augment d'aquest tipus d'incidents en el marc de la guerra amb Ucrana.

   El governador de Krasnodar, Veniamin Kondratiev, ha indicat en un missatge en el seu compte en Telegram que l'incendi ha afectat a una de les unitats de la refineria d'Afipski i ha recalcat que les informacions "preliminars" apunten "a l'impacte d'un aparell no tripulat".

   Així, ha detallat que les flames han afectat una zona de cent metres quadrats i ha assegurat que "no hi ha hagut víctimes". Poc després, ha ressenyat que "l'incendi en la refineria d'Afipski ha sigut totalment extingit", al mateix temps que ha aplaudit el treball dels bombers.

   Rússia ha acusat les Forces Armades d'Ucrana dels atacs amb drons i artilleria contra diverses regions situades en la frontera i fins i tot contra la capital, Moscou, si bé Kíiv no s'ha atribut la responsabilitat dels mateixos.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press