VALÈNCIA, 20 May. (EUROPA PRESS) -
Renfe ha posat en funcionament este dimarts la nova oficina d'Atenció al Client en l'estació de València Nord. Per a la construcció d'este espai s'ha comptat amb un pressupost de 315.000 euros.
Amb una nova ubicació per a dotar de major visibilitat el Centre d'Atenció al Viatger dins de l'estació, l'espai s'ha traslladat a una de les naus laterals junt amb l'accés a l'estació des del carrer Bailén. Amb una façana exterior i dos interiors, esta nova ubicació proporciona una visió directa de l'arribada i eixida de trens i es troba pròxima a la zona del control d'accessos.
En aquest espai es realitzarà principalment l'atenció individualitzada als clients en relació amb els serveis de Rodalies, Mitjana i Llarga Distància de l'estació de València Nord, i també es podran realitzar serveis de venda de bitllets mitjançant pagament amb targeta.
Este nou espai disposa d'una superfície útil de 90 metres quadrat, compta amb quatre llocs d'atenció individualitzada (un d'ells completament accessible), zona d'espera amb seients i vestíbul d'entrada amb màquina autoventa. S'inclou també zona de back-office per a donar suport a les necessitats del local.
El Centre d'Atenció al Viatger és un lloc destinat a "millorar l'experiència dels clients en les estacions, per això, a València Nord s'ha instal·lat una pantalla de cartelleria dinàmica digital de gran format on es projectarà contingut genèric de publicitat Renfe, un monitor de sistema d'informació al viatger configurat per a mostrar de forma alterna arribades i eixides de trens, i una pantalla per al sistema SuTurno", assegura l'entitat en un comunicat.