Renfe programa la circulació de 2.100 trens de rodalies amb origen i destinació València durant les Falles

Archivo - Arxiu - Tren de la xarxa de Rodalies. ARXIU.
Eduardo Parra - Europa Press - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: miércoles, 11 marzo 2026 16:44

   VALÈNCIA, 11 Mar. (EUROPA PRESS) -

   Renfe ha programat la circulació de 2.100 trens de rodalies amb origen i destinació València durant la setmana fallera amb una oferta global que supera els 2 milions de places, "la qual cosa suposa un increment d'un 35% pel que fa al servici habitual".

   Des de divendres que ve, 13 de març, fins a la matinada del divendres 20 de març la companyia establix la circulació de 310 serveis especials de Rodalies, 235 diürns i 75 nocturns i, a més, la majoria dels trens circularan al doble de la seua capacitat habitual, informa la companyia en un comunicat.

   Tots els servicis especials tindran origen i destinació l'estació del Nord de València. Els trens nocturns circularan entre la 01.00 i les 05.53 hores en quatre línies del nucli de València durant els dies de major afluència de viatgers.

   La línia C1 València-Cullera-Gandia, comptarà amb 65 trens especials dels quals 19 són nocturns. Els trens nocturns, amb eixida des de València Nord entre la 1:10 i les 4:35 hores, s'han programat fins a Cullera cada 35 minuts i fins a Gandia amb una freqüència d'1 hora i 10 minuts per als dies de major afluència.

   La línia C2 València-Xàtiva-L'Alcudia, comptarà amb 120 servicis especials per al periode esmentat, 20 d'ells són nocturns. Els serveis nocturns s'han programat amb eixida des de València Nord entre la 1.00 i les 4.40 hores, fins a Algemesí cada 40 minuts i fins a L'Alcudia de Crespins eixiran trens amb una freqüència d'1 hora i 15 minuts per a la matinada del 19 de març, la resta dels dies, entre la matinada del 15 i la del 20 de març, circularan trens nocturns fins a L'Alcudia amb una freqüència menor.

   Per a la línia C3, entre València i Bunyol, s'han programat, des de la matinada del 15 fins a la matinada del 20 de març, 16 trens nocturns que circularan entre la 1.15 i les 4.30 hores des de València Nord fins a Bunyol els dies de major afluència (17, 18 i 19) per a la resta dels dies la freqüència serà menor.

   Per a la línia C6 València-Castelló, la programació especial és de 109 trens, 20 d'ells nocturns. Entre la 1:00 i les 4:45 hores, circularan trens especials amb eixida des de València Nord cap a Sagunt i cap a Castelló.

SERVEIS DE MITJA DISTÀNCIA

   D'altra banda, s'han reforçat també els servicis de Mitja Distància amb 18 trens especials: 3 per a la relació entre València, Alacant i la Regió de Múrcia; 3 trens especials entre València, Albacete i Alcàsser de Sant Joan i 12 especials per a la relació València amb Xàtiva i amb Alcoi.

    Renfe recorda que el tram entre Xàtiva i Alcoi es realitza amb autobús (el servici per carretera també s'ha reforçat des del 13 al 20 de març). L'oferta addicional en els trens de Mitja Distància per a la setmana fallera suma un total de 5.600 places.

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press