ALACANT, 21 May. (EUROPA PRESS) -
L'empresa Transgourmet Ibèrica, dedicada a la distribució majorista a l'hostaleria i al supermercat de proximitat, ha invertit 2,1 milions d'euros en la reforma integral del GM Cash de Torrevella.
La inauguració del centre renovat ha comptat amb la presència del seu director general, Lluís Labairu, i membres del comitè executiu de la companyia, així com empleats del centre i clients, segons ha informat la companyia en un comunicat.
D'esta forma, Transgourmet Ibèrica, que celebra enguany el seu centenari, assegura que contínua amb el seu "programa estratègic d'inversions" que va iniciar el 2020 en els seus centres GM Cash. En concret, ja s'han renovat de forma total 16 centres i s'han reformat 31 mercats de frescs. L'objectiu és "reinventar per complet" el concepte de 'cash and carry'.
Així mateix, en línia amb els "noves tendències" del sector, la companyia assegura que vol oferir "més producte, més comoditat i un tracte més personalitzat als professionals de l'hostaleria i el comerç", per a convertir-s'en el seu "proveïdor de referència".
DETALLS DE LA REFORMA
Amb aquesta renovació, el GM Cash de Torrevella aconseguix una superfície de bena de 2.453 metres quadrats (m2), amb unixes instal·lacions "que fomenten una millor experiència de compra amb entorns més diàfans, lluminosos i còmodes, on el producte és el gran protagonista", segons l'empresa.
Així, el mercat de frescs, que ocupa 613 m2, que compta amb productes de carnisseria, xarcuteria, frutería, formatges i làctics i congelats. D'acord amb Transgourmet, "és cuida l'origen i la qualitat de cada article" i "és prioritzen els aliments de cada zona i temporada".
L'establiment també disposa d'un "ampli celler", que ocupa un "lloc destacat". Allí, la clientela pot contemplar una "cuidada selecció" dels denominacions d'origen locals, nacionals i internacionals i un "extens assortiment" de producte sec.
En esta línia, Transgourmet ha posat en valor la seua "experiència i coneixement del negoci" per a dissenyar un "modern model" de 'cash and carry', que "respon als necessitats actuals i futures de l'hostaleria i el comerç pel que fa a assortiments, formats i qualitats del producte". Tot això, posant el focus "sempre" en l'"assessorament personalitzat" del seu personal expert i a "millorar l'experiència de compra".
A més, en la seua "ferma a posta" per "impulsar" la seua línia de servici a l'hostaleria, l'empresa assegura que també està transformant els seus centres per a una doble funció: la de 'cash' i la de plataforma de proximitat de 'food service' o, la qual cosa és el mateix, "el servici exclusiu de lliurament directe a cada negoci perquè els professionals de l'hostaleria reben els comandes de forma ràpida, còmoda i senzilla en els condicions òptimes de conservació i temperatura", és a dir, sec, fresc i congelat.
El GM Cash de Torrevella està situat en el polígon industrial Casa Gran II, en el nombre o del carrer Obenque. Te 69 plaus d'aparcament i també disposa d'una gasolinera d'autoservei GM Oil, oberta a tots els públics.
"MODEL ECONÒMIC MÉS SOSTENIBLE"
Igualment, sobre el "compromís" de l'empresa amb "la transició energètica i la lluita contra el canvi climàtic", el 'cash' renovat compta amb plaques fotovoltaiques, il·luminació led i refrigeració amb tecnologies "respectuoses" amb el medi ambient. A més, s'han substituït els equips per uns altres "més eficients" i "amb menor consum".
Així mateix, com tots els 70 centres de 'cash and carry' de Transgourmet Ibèrica, aquest espai utilitza "energia renovable amb certificat d'origen i disposa de plans de gestió de residus", segons ha detallat la companyia.
Transgourmet explica a la Comunitat Valenciana amb onze centres 'cash and carry' a les províncies d'Alacant (Altea, Dénia, Elx, Finestrat, Torrevella i Alacant cabdal), Castelló (Vinaròs i Castelló de la Plana) i Valencia (Gandia, Xirivella i València).