Tres detinguts per vendre online ulleres de sol falsificades des de Sant Vicent del Raspeig

Tres detinguts per vendre online ulleres de sol falsificades des de Sant Vicent del Raspeig
POLICÍA NACIONAL
Europa Press C. Valenciana
Publicado: jueves, 7 marzo 2024 16:15

    ALACANT, 7 Mar. (EUROPA PRESS) -

   Agents de la Policia Nacional han detingut a tres persones com a presumptes autores d'un delicte contra la propietat industrial per distribuir i vendre online ulleres de sol falsificades d'una coneguda marca des de Sant Vicent del Raspeig. A més, han intervingut 741 productes falsos.

   La investigació policial es va iniciar amb la denúncia del representant de la marca a la Comissaria Provincial d'Alacant, després de detectar la venda dels productes de la seua marca "sense autorització" a través de dues tendes online. A més, va explicar que ell mateix havia adquirit ulleres d'aquestes tendes i havia comprovat a través d'un peritatge que eren productes falsificats, segons ha indicat la Policia Nacional en un comunicat.

   Davant d'aquests fets els agents de la Policia Nacional, adscrits al Grup de Delinqüncia Especial de la Brigada Provincial de la Policia Judicial d'Alacant, van iniciar una investigació i, després de diverses indagacions, van esbrinar que hi havia diverses empreses espanyoles suposadament involucrades en la venda d'aquests productes falsificats.

   Els agents van localitzar la seu física d'un dels comeros que comercialitzaven les ulleres, a una tenda de Sant Vicent del Raspeig, i van establir vigilncia sobre el comer. Allí, van comprovar que existia un freqüent trfec d'empreses de paqueteria, la qual cosa indicava "un gran volum de vendes".

   Davant d'aquests indicis, els agents van procedir a inspeccionar el comer i van trobar i van intervenir un total de 741 ulleres de sol falsificades. A més, van procedir a la detenció del propietari i administrador del comer, un home de 48 anys d'edat, com a presumpte autor dels fets per un delicte contra la propietat industrial.

   A més, posteriorment van identificar i van localitzar als provedors d'aquestes ulleres, dos homes de 53 i 63 anys d'edat que van ser detinguts per la presumpta comissió d'un delicte contra la propietat industrial. Les actuacions van ser remeses al Jutjat d'Instrucció de gurdia d'Alacant.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press