La UEFA investiga una "possible violació del marc legal" del FC Barcelona pel 'cas Negreira'

Una imatge del FC Barcelona
Alan Martin / Colorsport / DPPI / AFP7 / Europa Pr
Europa Press C. Valenciana
Publicado: jueves, 23 marzo 2023 14:23

   BARCELONA, 23 Mar. (EUROPA PRESS) -

   La comissió d'tica i Disciplina de la UEFA ha anunciat l'obertura d'una investigació al FC Barcelona per una "possible violació" del marc legal arran del 'cas Negreira'.

   "D'acord amb l'article 31(4) del Reglament Disciplinari de la UEFA, els inspectors d'tica i Disciplina de la UEFA han sigut designats hui per a dur a terme una investigació sobre una possible violació del marc legal de la UEFA per part del FC Barcelona en relació amb l'anomenat 'Cas Negreira'", avana l'organisme europeu.

   De moment la UEFA no dona més detalls i només confirma l'obertura de la investigació contra el club blaugrana. "Més informació sobre aquest assumpte estar disponible al seu temps", afegeix.

   Arran d'informacions periodístiques es va destacar el conegut com a 'cas Negreira', amb més de 7 milions d'euros pagats pel FC Barcelona entre 2001 i 2018 a l'aleshores vicepresident del Comité Tcnic d'rbitres (CTA), José María Enríquez Negreira.

   La versió del club, a falta d'una compareixena per a desvetlar una investigació interna, és que eixos pagaments eren per informes arbitrals --posteriorment també sobre jugadors joves-- que Negreira enviava a l'entitat.

   El cas est ja sent investigat per la Fiscalia Anticorrupció espanyola, que va presentar denúncia contra el FC Barcelona i els seus expresidents Sandro Rosell i Josep Maria Bartomeu per presumpta corrupció.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press