Beatriz Talegón plantea que "detrás del 15M pue que tea la derecha

Beatriz Talegón en La Sexta Noche
LA SEXTA
Europa Press Asturias
Actualizado: martes, 7 mayo 2013 16:26

MADRID, 7 de Mayu (EUROPA PRESS)

La secretaria xeneral de la Unión Internacional de Mocedaes Socialistes, Beatriz Talegón, plantegó la posibilidá de que detrás del 15-M y otros movimientos sociales "pue que tea hasta la derecha" coles mires de provocar el descontentu ente los potenciales votantes de la izquierda y llevalos a l'astención.

Talegón plantegó esta hipótesis nuna entrevista concedida a la radio arxentina Radio Hache va meses y qu'esta selmana empezó a circular n'España poles redes sociales, provocando un ábanu de crítiques per parte de los 'indignaos'.

La miembru de les Mocedaes Socialistes, que saltó a la fama con un discursu bien críticu cola élite del partíu que pronunció en Cascais (Portugal), asegura na entrevista nun ser "mui amiga" de les teoríes conspiratorias pero reconoz que, cuando surdió'l 15M, yá alvirtió nes asamblees ciudadanes coses que-y facíen preocupase.

"Agora dizse con más fuerza. Hailu que plantega que detrás de too esto pue hasta tar la derecha. Ye una manera d'articular a la xente d'izquierdes, con un descontentu social. Pon a toos xuntos y llanza mensaxe de nun participar", plantega Talegón, qu'amás esplica qu'asina se pon el poder "en bandexa" a los grupos de la derecha "más radicales" o a gobiernos tecnócrates como los qu'hubo n'Italia o Grecia.

Ello ye que pon como exemplu'l resultáu electoral de payares del 2011, nel que'l PP collechó mayoría absoluta, y atribúise al 15M. "El movimientu 15M llevó a la xente a que nun votara. El sector críticu de la población que suel tar a la izquierda nun acudió a votar y el resultáu electoral dio mayoría absoluta a la derecha", esplicó.

DEFENSA DE LOS PARTÍOS Y LA INSTITUCIONALIZACIÓN

Talegón acepta qu'a los 'indignaos' "nun-yos falta razón en muncho de lo que dicen" porque la ciudadanía siéntese "abandonada" polos responsables políticos. Sicasí, censura qu'estos movimientos traten de "desllexitimar" el sistema políticu y alvierte que "tán debilitando muncho la democracia".

Al so xuiciu, ye cierto que ye necesario "repensar" la democracia pa decidir hacia ónde tien qu'avanzar, pero tien "bien claro" el valor de los partíos políticos y que la institucionalización ye una "ferramienta necesario". "Estos organismos sociales nun quieren organizase, respuenden a intereses bien concretos pero nun s'organicen porque tán en contra de tol sistema", llamenta.

Contenido patrocinado