UVIÉU, 5 Nov. (EUROPA PRESS) -
El Gobiernu del Principáu sofitó a 61 empreses del sector del tresporte p'anovar les sos flotes, instalar puntos de recarga eléctrica y retirar vehículos antiguos. Trátase d'una iniciativa, xestionada pola Conseyería de Movilidá, Medio Ambiente y Xestión d'Emerxencies, que enmárcase nel Plan de Recuperación, Tresformación y Resiliencia y cuntó con financiación de los fondos europeos Next Generation.
Ente 2022 y 2025, destináronse 8.431.715 euros al traviés de cinco convocatories públiques, la postrera de les cualos se resolvió y publicó esti miércoles nel Boletín Oficial del Principáu (Bopa).
Esta última llinia d'ayudes, dotada con 376.110 euros, va beneficiar a cinco empreses pa l'adquisición de vehículos más eficientes o'l achatarramiento d'unidaes obsoletas.
Gracies a esti programa, nesi periodu facilitóse la compra de 78 nuevos vehículos de tresporte de viaxeros y mercancíes, instaláronse 30 puntos de recarga pa eléctricos y sofitóse'l achataramiento de 54 vehículos que superaben les llendes d'antigüedá y emisiones establecíos.
Estes actuaciones contribúin a la modernización del parque móvil de vehículos pesaos n'Asturies y sofiten la transición escontra tecnoloxíes de cero emisiones. Amás d'ameyorar la competitividá de les empreses beneficiaries, el programa promueve la eficiencia enerxética y amenorga la dependencia de los combustibles fósiles, en llinia colos oxetivos europeos de descarbonización.