UVIÉU, 20 Oct. (EUROPA PRESS) -
El fondu européu d'inversión Ginkgo Advisor zarró la compra de la Fábrica de Gas d'Uviéu a EDP. La firma d'inversión d'impactu medioambiental especializada na alquisición y rexeneración sostenible pal usu urbanu de recintos contaminaos calcula que la inversión total nesti proyectu va superar los 52 millones d'euros cuando se completara.
Con esta alquisición, pretende "recuperase pa la ciudá" la Fábrica de Gas, ente la cai Paraísu, Azcárraga y Postigo. Según informó'l fondu en nota de prensa, va facese al traviés de la "descontaminación sostenible" del terrén, la recuperación de dellos elementos arquitectónicos en desusu, el respetu a la preservación de los valores culturales del recintu y la construcción d'espacios públicos, zones axardinaes, viviendes y comercios.
La voluntá de Ginkgo Advisor ye la de "consensuar toles intervenciones coles entidaes vecinales d'Uviéu y de la mano del Conceyu". El desarrollu del proyectu encargóse al arquitectu Francisco Mangado Beloqui.