Omar Ashtawy / Zuma Press / ContactoPhoto
MADRID, 3 Jul. (EUROPA PRESS) -
Les autoridaes de la Franxa de Gaza, controlaes pol Movimientu de Resistencia Islámica (Hamás), denunciaron esti miércoles la muerte de más de 300 palestinos en 48 hores a manos del Exércitu israelín, a quien acusen de cometer 26 "masacres" que dexaron centenares de mancaos y sumíos, dempués de que'l presidente estadounidense, Donald Trump, anunciara qu'Israel aceptó los términos pa un altu'l fueu de 60 díes nel enclave palestín, un estremu entá non confirmáu pol Gobiernu d'esti país.
"L'Exércitu d'ocupación israelina cometió 26 masacres sangrientes contra civiles palestinos na Franxa de Gaza mientres les postreres 48 hores, cola resultancia de más de 300 mártires muertos, amás de cientos de mancaos y sumíos, en socesivos y nuevos crímenes que confirmen la continua aplicación de la so política d'asesinatos apostaos, xenocidiu y llimpieza étnica", declaró la oficina de prensa del Gobiernu gazatí.
Nun comunicáu espublizáu na so canal de Telegram, acusó a les Fuerces de Defensa d'Israel (FDI) de dirixir los sos "bederres" ataques escontra centros con "decenes de miles de desplazaos" nel so interior, zones de descansu públiques, families y llares, mercaos populares ya instalaciones "vitales", amás de "bombardear y matar a civiles afamiaos mientres buscaben comida".
Coles mesmes, les autoridaes gazatíes denunciaron que la mayoría de les víctimes mortales son muyeres y neños, incidiendo en que "toos (son) civiles desarmaos". Esto ye una amuesa, indicaron, de los "pensaos" ataques del Exércitu israelín contra los "más vulnerables".
La ofensiva contra Gaza, llanzada en respuesta a los ataques del 7 d'ochobre de 2023 --que dexaron unos 1.200 muertos y barganal de 250 secuestraos, según el Gobiernu israelín--, dexó hasta la fecha más de 57.000 palestinos muertos, tal que denunciaron les autoridaes del enclave palestín, controlaes por Hamás, magar se tarrez que la cifra sía cimera.
Per otra parte, recordaron que "estos crímenes coinciden colos continuos intentos de la ocupación de colapsar lo que queda del sistema de salú, bombardeando hospitales, atacando al personal médicu y torgando la entrada de suministros vitales".
Coles mesmes, condergaron "cola mayor firmeza estos brutales" ataques, responsabilizando al Executivu del primer ministru israelín, Benjamin Netanyahu, y esixeron "una vegada más a la comunidá internacional y les sos instituciones humanitaries (que) tomen midíes inmediates y urxentes pa detener el xenocidiu en Gaza y salvar a los civiles de la muerte sistemática diaria".