Actualizado 07/05/2009 21:18 CET

Naval Xixón presenta'l zarru patronal tres l'enzarru de los prexubilaos

XIXÓN, 07 de Mayu (EUROPA PRESS)

Naval Xixón presentó güei ante la Direición Xeneral del Trabayu'l zarru patronal. La decisión s'adoptó 24 hores dempués de qu'un grupu de trabayadores prexubilaos s'enzarraren nes grúes del astilleru.

Los sindicatos calificaron de "chantaxe" la decisión del zarru patronal, dao que l'astilleru nun tien actividá y los sos trabayadores se llenden a facer cursos de formación. Los sindicatos aseguren qu'esta midida ye inxustificada dafechu, dao que l'enzarru nun afeuta en nada a los llabores de formación.

"L'astilleru tien fecha de zarru'l día 31 d'esti mes, y nun se ta construyendo nengún buque, polo qu'esto ye una maniobra pa enfrentar a los prexubilaos colos trabayadores", comentó a Europa Press un dirixente sindical.

Los prexubilaos van caltener l'enzarru hasta que puean algamar dalguna respuesta de la direición de la compañía. Exixe la 'esternalización' de tolos espedientes de regulación d'emplegu y la sustitución per parte de Pymar de toles obligaciones de la empresa Naval Xixón en rellación a la vixencia, costes y regularizaciones de los diversos espedientes.

Asturianu ofrecido por

Lo más leído

  1. 1

    Bertín Osborne y Fabiola rompen su relación sentimental

  2. 2

    Detenido el opositor ruso Alexei Navalni nada más aterrizar en Moscú

  3. 3

    Quienes hayan recibido la segunda dosis de la vacuna podrán saltarse el confinamiento en Israel

  4. 4

    José Luis Rodríguez Zapatero publicará un ensayo sobre Borges en septiembre

  5. 5

    Madrid ordena no volver a contratar en el mismo centro a ningún profesional que rechace trabajar en el Zendal