UVIÉU, 17 Jun. (EUROPA PRESS) -
El conseyeru d'Empléu, Industria y Turismu del Principáu, Isaac Pola, señaló esti llunes el so apueste por "escosar toles posibilidaes" nel procesu negociador sobre la compra d'Alcoa p'algamar una solución óptimo "tanto industrial como social" pa les sos plantes d'Avilés y A Coruña.
Pola, que participó na ceremonia d'entrega de les banderes azules 2019 a sableres asturianes, remarcó en declaraciones a los medios que "ye más importante la calidá de la solución que facelo un día o otru".
"Esperamos que la solución sía óptimo dende un puntu de vista industrial y social", dixo, énte la convocatoria d'una xunta esti martes nel Ministeriu d'Industria a la que tamién va dir la Xunta de Galicia pa conocer de primera mano la ufierta de Parter Capital.
El conseyeru asturianu afirma qu'esta fin de selmana foi "intenso" con contactos tanto colos ufiertantes como col Ministeriu y los sindicatos pa "dir perfilando una solución óptima" nestos díes próximos.
Asina, sostién qu'esti ye un "momentu clave" depués del llargu procesu pa buscar la viabilidá de les plantes d'Alcoa. Por eso, cree que ye necesario "escosar toles posibilidaes" que planteen "tolos ufiertantes", porque agora "nun hai nada zarráu".
Sobre la propuesta de Parter, el conseyeru comenta que se trata d'una ufierta "más avanzada" con Alcoa y por eso s'espera conocer el detalle esti martes, anque matiza "nun hai nada zarráu".
Con too, repitió la necesidá de "respetu, llealtá, collaboración y discreción", aplazando declaraciones nueves al momentu en que "la solución sía definitivo".