XIXÓN, 7 Abr. (EUROPA PRESS) -
El secretariu xeneral de CCOO, Unai Sordo, llamentó esti llunes en Xixón que'l presidente d'EEXX, Donald Tump, entamara una "batalla comercial", y vio preciso qu'Europa refuerce les sos potencialidaes y amenorgue la dependencia esterior.
Asina lo indicó durante la inauguración del 14 Congresu de CCOO d'Asturies, celebráu nel ferial xixonés 'Luis Adaro' y na qu'intervino, tamién, el presidente del Principáu d'Asturies, Adrián Barbón.
El dirixente sindical incidió que nun se trata solo d'invertir en defensa, sinón de garantizar tamién una soberanía enerxética y granible. Una soberanía enerxética que sirva pa caltener la producción industrial n'Europa.
Como exemplu, punxo lo asocedío na pandemia de la COVID-19, cuando nun había fábriques nin de mázcares nin respiradores, pero tamién que se llegó a una inflación del 6,5 per cientu. Tamién fizo mención a la invasión de Rusia a Ucrania y la problemática pol suministru del gas.
Remarcó, tamién, qu'Europa tien d'afondar n'una estratexa de defensa común que vaya más allá que tener "tantes metralletes", sinón que tien que ver con munchos más aspeutos, como pueda ser el control que pretende'l magnate tecnolóxicu y asesor comercial de Trump sobre tolos satélites.