XIXÓN, 15 Sep. (EUROPA PRESS) -
El Plenu Municipal de Xixón aprobó esti miércoles, por mayoría, encamentar al Gobiernu central a impulsar la tipificación de les corríes de toros como maltratu animal y a que se modifiquen lleis que sían necesaries pa eso.
La iniciativa plenaria, presentada por Podemos-Equo Xixón, sumó los apoyos de PSOE y IX --partíos que conformen el Gobiernu local--, mentes que'l restu, Ciudadanos, Foru, PP y Vox, votaron en contra.
"Les tortures de toros tienen qu'acabar", defendió la portavoz de la coalición morada y verde, Laura Tuero, qu'apelló a un "Xixón llibre de maltratu animal" y a que nun se promocionen los toros como interés turísticu. Una teoría avalada pola mesma alcaldesa xixonesa, Ana González, qu'aseguró que les corríes taurines son maltratu animal.