BARCELONA 18 Oct. (EUROPA PRESS) -
Caprabo ha incorporat als seus supermercats una nova marca pròpia de productes frescos de qualitat, Eroski Natur, que engloba 40 referències de productes de fruita, verdura, carn i peix, segons ha informat en un comunicat aquest dimarts.
Aquests productes es caracteritzen per no incloure additius ni conservants i tenir un control del procés i de la traçabilitat, així com de certificacions de qualitat.
La iniciativa respon al posicionament de Caprabo com a supermercat de proximitat amb una oferta de compra en la qual el producte del dia és un bàsic i a una qualitat superior en els productes frescos de consum diari --Caprabo ven més de 70.000 tones de producte fresc a l'any--.
En l'acumulat de l'any, aquesta gamma de productes, que en un establiment Caprabo representa el 35% de les vendes, ha obtingut un creixement del 3,5%.
A més, els productes Eroski Natur es comercialitzen acompanyats d'una fitxa tècnica que especifica els detalls de producció.
Els productes de marca pròpia de Caprabo --Eroski, Seleqtia (productes gurmet), Basic (productes de primera necessitat) i Natur-- representen un 12% del total de productes i un 18% de les vendes.