Agro.- Caprabo, Rockstar i Jorge Lorenzo col·laboren amb la Fundació Banc d'Aliments

Supermercado de Caprabo
CAPRABO
Europa Press Economía Finanzas
Actualizado: jueves, 22 septiembre 2011 19:18

BARCELONA 22 Sep. (EUROPA PRESS) -

Caprabo, la marca de beguda energètica Rockstar i el campió mundial de Moto GP Jorge Lorenzo col·laboren amb la Fundació Banc d'Aliments de Barcelona de manera que un 10% de les vendes de Rockstar realitzades per la cadena de supermercats aniran a la fundació durant els pròxims tres mesos, és a dir, fins al 22 de desembre.

A Espanya, el nombre de persones que pateixen carències alimentàries s'ha triplicat des del 2008 i ja sumen gairebé 9 milions, per la qual cosa la responsable de comunicació de Fundació Banc d'Aliments, Laia Guinjoan, ha sostingut que la demanda d'aliments ha anat en augment en els últims tres anys i que actualment beneficia a una mitjana de 109.000 persones.

Per la seva banda, el director de màrqueting de Caprabo, Manuel Cumplido, ha explicat que la cadena de supermercats col·labora estretament amb la fundació perquè després de ser una empresa d'alimentació, el vincle i compromís amb el banc van de la mà.

Contenido patrocinado