BARCELONA 18 Dic. (EUROPA PRESS) -
Freixenet i Codorníu preveuen que les vendes en la campanya de Nadal siguin similars a les obtingudes el 2010, tenint en compte el context actual del mercat espanyol.
En declaracions a Europa Press, el director comercial de Freixenet, Josep Maria Ferrer, ha explicat que encara queden els 15 dies més importants per a la venda de cava, però es mantenen les previsions d'incrementar entre un 3% i un 5% la facturació de la campanya anterior.
Per a aquest Nadal, Freixenet ha llançat nous productes al mercat, com el Duo Castellblanch --elaborat amb les varietats macabeu i xarel·lo i en versió Brut i Semi--, que permet a la companyia presidida per Josep Lluís Bonet competir en un nou segment de preus.
Alhora, Freixenet distribueix a Mercadona el Cordón Negro 2+2 --dues ampolles i dues copes--, que suposa la primera alta de producte des de la reducció efectuada el 2008, segons Ferrer.
També s'ha llançat al mercat un estoig de dues ampolles de Carta Nevada, tot i que ja s'ha esgotat, i es comercialitza de manera exclusiva a El Corte Inglés un altre estoig amb Elyssia Gran Cuvèe i Pinot Noir.
Per la seva banda, Codorníu, amb una campanya de Nadal que concentra el 40% del total de vendes de l'exercici, aposta per les seves marques ja consolidades, així com per la innovació de nous productes, com Anna Blanc de Noirs --cava de família Anna de color blanc, però elaborat amb raïm tinta Pinot Noir--.
La companyia catalana reivindica la qualitat com l'"opció més segura" per créixer en l'entorn actual de crisi.