MADRID 13 Mar. (EUROPA PRESS) -
Leche Pascual ha reforçat l'acord que té amb Farga, a través de la seva marca Farggi, per a la distribució de la majoria dels gelats i pastisseria congelada d'aquesta empresa a través de la xarxa comercial del grup lacti, han informat les dues companyies.
Després d'uns primers mesos de treball conjunt, l'aliança Leche Pascual-Farggi, iniciada el 2011 a Madrid amb "resultats molt positius per a les dues parts", s'ha estès aquest any a Barcelona, València, Màlaga i Sevilla, amb l'objectiu d'arribar a la resta d'Espanya entre els anys 2013 i 2014.
Grup Farga, que té molt afermats a Catalunya els productes Farggi, especialment en alta hostaleria, ha decidit accelerar la seva expansió a la resta d'Espanya i enfortir-los en hostaleria i botigues d'alimentació tradicional.
A través d'aquest acord amb Grup Leche Pascual, Farggi és present amb més de 120 referències de gelats i pastisseria congelada en la cartera del grup lacti, de manera que arriba a més de 300.000 establiments.
La companyia que presideix Tomás Pascual prossegueix així l'aprofitament de sinergies per a la seva xarxa de vendes, a través d'aliances amb marques "de primer nivell", com les que manté amb Agua Pedras Salgadas, Kellogg's o Heinz.
La incorporació de Farggi valoritza la seva cartera i permet augmentar vendes i rendibilitat amb productes d'alt valor afegit.