BARCELONA 29 Nov. (EUROPA PRESS) -
Les càpsules de cafè unidosi 'Marcilla L'arome Espresso', compatibles amb les cafeteres Nespresso, han aconseguit els seus objectius comercials fins al 2013 en tan sols sis mesos des del seu llançament en arribar a unes vendes de 65 milions de càpsules, segons ha informat aquest dimarts la companyia.
Després de la introducció al mercat espanyol de les noves càpsules el maig, Marcilla ha arribat a un milió de llars i el ritme de vendes és de 20 milions de càpsules venudes al mes en els més de 10.000 punts de venda, fet que suposa un 75% del total de la distribució (supermercats, hipermercats i botigues tradicionals).
"Les previsions futures són una incògnita perquè els resultats del primer mig any han estat molt per sobre d'allò esperat, pel que anem a seguir innovant i invertint en els pròxims 24 mesos", ha explicat el president de Sara Lee Southern Europe, Mauro Schnaidman.
Les càpsules de Marcilla han obtingut una quota de més del 10% del total del mercat del cafè minorista torrat a Espanya (dades Nielsen), per la qual cosa Schnaidman ha reconegut que aquest és un mercat en creixement prioritari per a l'empresa, per sobre de països consolidats com França, Bèlgica i Holanda.
Després de ser preguntat per les denúncies de Nespresso a França, Bèlgica i Holanda per suposada competència deslleial, Schnaidman ha declarat que estan molt tranquils per saber que estan dins de la legalitat i que estan defensant els seus interessos, a més d'aprofitar per aclarir que a Espanya no tenen constància d'haver estat demandats.
La companyia presenta ara quatre noves varietats de càpsules, dues de les quals --Fortíssimo i Forza Decafeinato-- tan sols es comercialitzaran a Espanya, doncs com ha explicat el president, responen a una demanda pròpia d'aquest mercat.