Agro.- Mercadona aposta per la innovació per fidelitzar els seus clients i augmentar les vendes

Actualizado: jueves, 26 mayo 2011 20:37

BARCELONA, 26 May. (EUROPA PRESS) -

El director general de Relacions Externes de Mercadona, Juan Antonio Germán, ha sostingut que la cadena de supermercats aposta per la innovació per fidelitzar els seus clients i augmentar les vendes.

A la XV Reunió d'Empresaris d'Alimentació i Begudes que se celebra a l'Iese aquest dijous, Germán ha explicat que la innovació en els envasos, tot i comportar un lleuger augment de preu, ha motivat un increment de les vendes d'entre un 12% i de fins a un 40%, en funció del producte.

Alhora, ha sostingut que el preu del "carro-menú" ha baixat un 14% en els últims dos anys, el que es tradueix en 1.000 euros per llar i any.

Ha destacat que Mercadona ha atret 130.000 clients en els últims dos anys, i que la cadena de supermercats té més de 63.500 treballadors.