MADRID 5 Dic. (EUROPA PRESS) -
El consell d'administració de Panrico ha ratificat el nomenament de Juan Casaponsa, expresident d'Indo Internacional, com a nou conseller delegat del grup de brioixeria i pa de motllo, en substitució de César Bardají, ha informat la companyia.
Casaponsa pilotarà la nova etapa del fabricant de Donuts i Bollycao, després que hagi acordat fa poc una nova reestructuració del seu deute, la segona en poc més d'un any, i que ha suposat que el fons de capital risc Oaktree Capital elevi la seva participació en la companyia fins a prop del 80%.
El nou conseller delegat de Panrico és llicenciat en Ciències Empresarials i Màster en Direcció d'Empreses per ESADE i va fer estudis de postgrau a Harvard (Estats Units).
Nascut a Badalona (Barcelona) fa 54 anys, casat i amb tres fills, arriba a Panrico després d'una dilatada experiència professional en llocs de màxima responsabilitat i amb un ampli coneixement del sector alimentari.
Ha estat vicepresident del negoci de galetes de Kraft a Europa, president i director general d'United Biscuits Southern Europe, president i director general de Xocolates Lindt a França i Espanya i director general de Del Monte Foods Iberia, així com president de la Fundació Alimentum i d'un dels comitès de la patronal FIAB.