Nespresso preveu arribar a les 40 botigues a Espanya el 2011

Espanya és el tercer mercat de la marca després de Suïssa i França

Tienda Nespresso
NESPRESSO
Europa Press Economía Finanzas
Actualizado: viernes, 18 marzo 2011 15:24

BARCELONA, 18 Mar. (EUROPA PRESS) -

Nespresso preveu arribar a les 40 botigues a Espanya eñ 2011, fet que suposa entre deu i 15 obertures per a aquest any en ciutats com Barcelona, Reus, Màlaga i Valladolid, i augura un creixement en la facturació de dos dígits.

En roda de premsa a Barcelona, el director general de Nespresso per a Espanya i Portugal, Vincent Termote, ha explicat que Espanya s'ha afermat com el tercer mercat de Nespresso, després de Suïssa i França, i és el país amb major nombre de botigues amb una xarxa de 26, fet que suposa un 12% del total d'establiments a tot el món, que supera els 215.

Catalunya disposa de vuit establiments incloent la botiga ubicada al centre comercial Les arenas, que s'inaugurarà divendres vinent.

L'objectiu, segons Termote, és obrir nous establiments en les ciutats espanyoles on Nespresso no té presència encara.

CREIXEMENT MUNDIAL DEL 20% EN 2010

El grup va facturar el 2010 un total de 2.530 milions d'euros a tot el món, fet que suposa un creixement del 20%, mentre que el mercat espanyol va experimentar un repunt de "dos dígits molt saludables", segons Termote, qui ha afegit que del global de vendes, el 60% es factura a través dels establiments.

Alhora, el segment de restauració i oficines suposa un 10% per a Nespresso a Espanya, país que concentra el 50% de les vendes de màquines de cafè en càpsula.

Aquesta quota supera únicament el 20% en altres països, de manera que Termote ha destacat l'acceptació del consumidor espanyol, i ha assegurat que el grup encara té capacitat de creixement a Espanya.

Contenido patrocinado