Rosa Veiga - Europa Press
Cristina Castaño, Luís Cepeda, Roi Méndez, Xurxo Carreño, Natalia Maquieira e Tamara García pon rumbo a Santiago
OURENSE, 30MAR. (EUROPA PRESS)
Seis influencers galegos partiron desde Ourense este mércores rumbo a Santiago para realizar o últimas cinco etapas da Vía da Prata, co obxectivo de promocionar este camiño entre os 3,6 millóns de seguidores que suman en total nas súas redes sociais.
A actriz Cristina Castaño, os cantantes Luís Cepeda e Roi Méndez, o cómico Xurxo Carreño e as influencers Natalia Maquieira e Tamara García foron o seis elixidos pola Xunta de Galicia para contar nas súas redes sociais o cinco días até chegar a Santiago de Compostela, usando os hashtags #GaliciaDestinoSeguro e #CamiñaGalicia.
Trátase dunha iniciativa da Xunta de Galicia baixo o título 'Instagramers non Camiño" coa que queren animar á mocidade, a través das redes sociais, "a camiñar Galicia neste ano Xacobeo".
A directora de Turismo de Galicia, Nava Castro, puxo en valor a proposta, que "xa foi un éxito o ano pasado" contribuíndo "notablemente a pór Galicia de moda" e transmitir a mensaxe "que Galicia é un destino seguro e que o Camiño é unha opción ideal para gozar dunha experiencia única no marco da celebración do Xacobeo 21-22".
Neste sentido, fixo fincapé en que, ás portas da Semana Santa, é o "momento ideal" para escoller o Camiño como "proposta de destino", á vez que resaltou que todos os participantes, tanto da edición do ano pasado como os desta, son galegos. "Talento 100% galego porque queremos que sexan os nosos prescriptores do destino", apostilou.
Na anterior edición foron catro os participantes que percorreron Galicia até chegar á capital autonómica. Fixérono polo Camiño Portugués dá Costa, mentres que nesta edición realizarán os 100 últimos quilómetros do Camiño Mozárabe-Vía da Prata, un itinerario que a Xunta afirma que "ten moito que ofrecer e vai sorprender tanto aos propios participantes como aos seus seguidores".
No que vai de ano entregáronse máis de 10.200 compostelás, 6.000 este mesmo mes de marzo, pero só o 3% dos peregrinos que chegaron a Santiago de Compostela fixérono pola Vía da Prata, que ocupa o sexto posto no ranking dos itinerarios máis empregados.
A primeira etapa levaraos de Ourense até Cea, un total de 21 quilómetros que son novos para a actriz Cristina Castaño, quen nunca realizara ningunha das rutas do Camiño de Santiago e que espera "gozar de Galicia camiñándoa, respirándoa, conectando coa natureza e comigo mesma".
Mesma mensaxe que lanzaron as influencers Natalia Maquieira de 'Pasoapasoblog' e Tamara García Romeu. A primeira obtivo a Compostela o pasado outono e quixo repetir experiencia buscando "atopar paz e tranquilidade" porque "non hai nada máis importante que ter os pés na terra", algo que asegura que "se consegue quilómetro a quilómetro no Camiño porque é como meterche nunha burbulla e sentirche ben".
Pola súa banda, Tamara García tamén realizou o Camiño de Santiago o ano pasado, no seu caso no verán e en familia. "Goceino moitísimo, ademais quedan uns recordos marabillosos e a oportunidade de poder compartir esta experiencia con máis persoas", dixo.
O punto de saída foi a Ponte Romana de Ourense, cidade da que son orixinarios dous dos participantes, Luís Cepeda e Xurxo Carreño. Precisamente Carreño xa participou na pasada edición deste programa e do mesmo xeito que as súas compañeiras destacou "a conexión coa natureza" e "a ilusión" por chegar a Santiago de Compostela percorrendo o total de 107 quilómetros "dunha peza".
Mentres que Cepeda fixo memoria e relatou que percorreu a Vía da Prata con anterioridade pero "de pequeno e co colexio" e matizou que, "nunha canallada", nin sequera completouno, xa que a última etapa realizouna "en taxi", unha situación que prometeu que non se repetirá porque se compromete "a facelo enteiro" xunto cos seus compañeiros.
Entre eses compañeiros, o outro músico do grupo, Roi Méndez, que do mesmo xeito que Cristina Castaño non realizara nunca o Camiño, pero dixo que aínda "con nervios" "contaxiará ao público esta experiencia para que a vivan cando poidan".
Durante os máis de 100 quilómetros, os peregrinos serán acompañados por Rafael Moscoso, guía e representante de Turismo de Galicia, encargado de achegar información sobre a riqueza paisaxística e monumental para que o seis 'influencers' cren contido nas súas redes e os seus seguidores "poidan ver que o Camiño é máis que unha ruta de sendeirismo".