Busquets avana que l'Estat prepara un pla per "garantir l'accés" de britnics a Balears davant el Brexit

La consellera de Turisme del Govern, Bel Busquets, vas agafar a la Conferncia S
CAIB
Europa Press Islas Baleares
Publicado: miércoles, 6 febrero 2019 16:19


PALMA DE MALLORCA, 6 Feb. (EUROPA PRESS) -

La vicepresidenta i consellera d'Innovació, Investigació i Turisme, Bel Busquets, ha avanat aquest dimecres que l'Estat est preparant un Pla de contingncia per garantir l'accés a Balears sense visat especial per a britnics davant els possibles efectes del Brexit.

La conselleria d'Innovació, Investigació i Turisme ha detallat en un comunicat que la consellera ha assistit aquest dimecres al ple de la Conferncia Sectorial de Turisme en el Ministeri d'Indústria, Comer i Turisme, presidida per la ministra Reyes Maroto i la secretria d'Estat de Turisme, Bel Oliver.

Així, durant la reunió s'han tractat els possibles efectes del Brexit per al futur del sector turístic, així com el paquet de mesures que s'engegaran per fer front a les conseqüncies d'aquesta sortida del Regne Unit de la Unió Europea.

Per la seva banda, Busquets ha assenyalat que l'Estat est preparant un Pla de contingncia a través de l'aprovació de normativa per "garantir l'accés a Balears sense visat especial, facilitar l'operació de les companyies aries i garantir l'assistncia sanitria a turistes".

A més, la conselleria ha explicat que es dur a terme una acció informativa específica a través d'agncies de comunicació al Regne Unit, "tal com ha fet l'Agncia d'Estratgia Turística de Balears", ha puntualitzat Busquets.

Finalment, Turisme ha concretat que durant la reunió també s'han tractat les perspectives turístiques per 2019 així com la presentació d'un document per part del Ministeri sobre l'Estratgia de Turisme Sostenible a l'Estat espanyol 2030, que d'acord amb la Conselleria, "es basa en molts aspectes en l'estratgia turística duta a terme en Balears des de 2015".

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado