La familia muerta por intoxicación alimentaria nun yera 'sin techu'

Europa Press Sociedad
Actualizado: martes, 17 diciembre 2013 22:43


ALCALÁ DE GUADAÍRA (SEVILLA), 16 d'Avientu (EUROPA PRESS)

El Conceyu d'Alcalá de Guadaíra insistió esti llunes en que la familia del citáu conceyu sevillanu afectada por una intoxicación alimentaria pola que morrieron los padres y una de les fíes de 14 años, mientres que la de 13 años permanez ingresada a cuenta d'una intoxicación alimentaria, nun yera 'sin techu' y taba "cobrando l'ayuda familiar".

Nuna nota, el Conceyu alcalareñu esplicó que, ello ye que fueron los mesmos familiares de los finaos los que pidieron ayuda al Conceyu "p'acabar colos rumores y especulaciones que se tán realizando sobre ellos". "Pídese una vez más respetu pa la familia nestos momentos tan dolorosos, dao que tán bastante apenaos por esos comentarios, tales como que garraben alimentos de la basoria", afirma.

Asina, dende l'equipu de gobiernu d'Antonio Gutiérrez Limones indícase que nun se puen facer conxetures nin llevantar falsos testimonios o especulaciones "pa que seya la xusticia la que tenga la última palabra".

D'esta manera, el Conceyu mostró la so "preocupación" pola situación, al empar que pidió que s'aceleren tolos trámites pa conocer los resultaos de los analises epidemiolóxicos. A lo último, recuerda que'l responsu pola familia finada va ser esti llunes a les 13,00 hores nel tanatorio de la SE-30.

Contenido patrocinado