Abascal acudirà este dissabte a la marxa a Madrid per a recolzar a Ceuta i exigir eleccions generals

El líder de Vox, Santiago Abascal, intervé durant un acte de Vox en la Plaza Marina de Sants, a 18 de setembre del 2026, a Barcelona, Catalunya (Espanya).
Alberto Paredes - Europa Press
Europa Press C. Valenciana
Publicado: martes, 22 septiembre 2026 10:34

   MADRID, 22 Sep. (EUROPA PRESS) -

   El president de Vox, Santiago Abascal, ha anunciat que assistirà este dissabte, 26 de setembre, a la marxa convocada a Madrid per a recolzar a Ceuta per la situació que viu la ciutat autònoma derivada de l'entrada massiva d'uns 80.000 migrants des del Marroc a la fi de juliol.

    La marxa, convocada per Societat Civil Espanyola (SCE) amb el nom 'Per la dignitat d'Espanya', arrancarà a partir de les 10.00 hores des de la Plaça de Cibeles. El recorregut continuarà a Madrid pel carrer Alcalá, Gran Via, Princesa i conclourà, sobre les 14.00 hores, en l'Arc de Moncloa, en l'avinguda de la Memòria. Entre els lemes de la convocatòria estan l'exigència d'eleccions generals o que "Ceuta no es ven", sinó que "es defensa".

   Abascal ha afirmat que des de Vox recolzen la convocatòria, així com totes les manifestacions de la societat civil contra el Govern de "la corrupció, la mentida i la traïció". En una entrevista en 'Telemadrid', ha assenyalat a més que anirà a la marxa de Cibeles per a mostrar solidaritat "amb els compatriotes de Ceuta que tan malament ho estan passant". "Els volem dir molt clarament que no els anem a oblidar", ha indicat.

   El president de Vox ja va acudir a Madrid a la manifestació que es va convocar el 2 de setembre en Cibeles, coincidint pel Dia de Ceuta, per a recolzar a la ciutat autònoma. En aquesta cita va coincidir amb el líder del PP, Alberto Núñez Feijóo, on va denunciar la "traïció" als ceutis d'un Govern que no va actuar davant de la "invasió".

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press