Publicado 13/07/2020 12:45

Alfred Costa reconeix el "repte" d'assentar la nova marca d' Punt perqu "encara no és coneguda a tota la Comunitat"

Les Primeres Marques del Club Mrqueting Mediterrani han mantingut un esmorzar de treball amb el nou director general d' Punt, Alfred Costa.
PUNT

VALNCIA, 13 Jul. (EUROPA PRESS) -

El director general d' Punt, Alfred Costa, ha assegurat que la nova etapa de la radiotelevisió pública valenciana té "un desafiament clar": assentar la nova marca, ja que "encara no és coneguda en tota la Comunitat i el repte és aconseguir un major índex de penetració en totes i cadascuna de les nostres comarques ".

Costa ha participat en un esmorzar de treball amb Las Primeras Marcas del Club Marketing Mediterráneo. La trobada, celebrada en l'Hotel La Mozaira d'Alboraia, ha reunit directius de les empreses Arrs Dacsa, Cellers Vicente Gandia, Caixa Popular, Consultia Travel, Choví, Dormitienda, Fartons Polo, Grup Sorolla Educació, IVI, Nunsys, Pintures Isaval, Ribera Salud, SH Hotels, Teika i Velarte i Zumex.

Així mateix, ha comptat amb la participació de Marta Iranzo, presidenta del Club Marketing Mediterráneo, i Amanda Simón, gerent del Club Marketing Mediterráneo, detalla Punt en un comunicat.

Aquesta reunió s'emmarca dins de l'objectiu del Club de Marketing Mediterráneo de compartir les seues inquietuds amb els mxims representants d'entitats de la Comunitat Valenciana, amb les quals el Club de Marketing Mediterráneo vol establir sinergies.

Durant la trobada, Alfred Costa ha explicat als assistents qual és el nou model de la televisió autonmica que pretenen "obrir les portes a tota la societat valenciana perqu se senta representada".

En eixe sentit, el nou director general d' Punt ha indicat que els canals que conformen aquesta empresa pública estan al servici de tots els sectors productius de la Comunitat Valenciana amb l'objectiu de promocionar tota l'activitat econmica i empresarial que es duu a terme en la nostra terra.

Alfred Costa ha defs la gran capacitat que té actualment l'ens públic per a impactar al conjunt de la societat valenciana, on diriament arriba a més de mig milió de persones.

Costa ha concretat la possibilitat d'aquesta promoció per mitj de múltiples modalitats de collaboració entre les empreses i Punt com són les relacions públiques en els informatius, convenis de collaboració, publicitat i altres fórmules més noves de coproducció de contingut, com el 'branded content'.

De la mateixa manera, el nou director d' Punt ha reconegut que aquesta nova etapa té un desafiament clar: assentar la nova marca, ja que "encara no és coneguda a tota la Comunitat Valenciana i el repte és aconseguir un major índex de penetració en totes i cadascuna de les nostres comarques ".