Anuel AA, Nicky Jam, Quevedo, Morad, Danny Ocean i Ana Mena, entre els confirmats per a l'Arenal Sound

Archivo - Arxiu - Nicky Jam
ERICK CANINO - Archivo
Publicado: jueves, 30 marzo 2023 15:30

   CASTELLÓ, 30 Mar. (EUROPA PRESS) - -

   El festival Arenal Sound ha anuncia el cartell d'artistes que participaran en la pròxima edició del festival, que se celebrarà de el 1 al 6 d'agost de 2023 en la Platja de l'Arenal de Borriana, en qual inclou artistes del panorama nacional i internacional com Anuel AA, Nicky Jam, Quevedo, Morad, Danny Ocean, Fernandocosta, Young Miko, Nicky Romero, Ana Mena, Emilia, Lali, Danna Paola, Nervo, Taburete, Dani Fernández, Marlon, Delaossa, Kaydy Cain, Maldita Nerea, Belén Aguilera, Álvaro de Luna o Villano Antillano.

   Encara queda per desvetlar el nom d'un altre cap de cartell que actuarà el dijous 3 d'agost. Aquest nom es donarà a conéixer pròximament, segons ha informat l'organització del festival en un comunicat.

   Amb tots els abonaments generals i VIP esgotats, dijous que ve 13 d'abril a les 12.00 hores Arenal Sound traurà la pre-venda de les entrades de dia per a la pròxima edició del festival. Les entrades de dia són l'última oportunitat per a poder assistir, ja que no eixiran més abonaments a la venda. Els preus de les entrades de dia comencen des de 35 euros+gg i es podran comprar a través de la plataforma oficial de venda d'Enterticket registrant-se en aquest LINK.

   Els interessats a comprar les entrades de dia el primer dia hauran d'omplir un pre-registre en la pàgina web, on hauran d'introduir un email i el dia que volen assistir. Es podran comprar fins a dos entrades de dia per email inscrit.

   Arenal Sound espera atraure enguany a més de 300.000 espectadors durant la setmana de l'esdeveniment. A més de les entrades de dia, també estan disponibles tots els productes i servicis del festival, com les últimes Zones de Descans Malva-rosa, la Promo Beguda, el Kit Estalvi, el Sounder Bus, els Busos Oficials o el Glamping. La Zona de Descans Arenal ja està esgotada.

col.labora la Conselleria de Educació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 31.999,98 € para el foment de valencià