Atzeneta del Maestrat i Vilafranca, municipis més afectats pel vent durant la matinada

Archivo - Dos persones es refugien del vent en el passeig de la platja de la Malva-rosa
Rober Solsona - Europa Press - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: miércoles, 11 febrero 2026 9:59

   VALÈNCIA, 11 Feb. (EUROPA PRESS) -

   El vent ha bufat amb ratxes molt fortes de matinada a la Comunitat Valenciana i ha afectat principalment alguns municipis com Atzeneta del Maestrat, amb ratxes de 104 km/h i a Vilafranca, amb 86.

   El vent també ha sigut important a l'Aeroport de València, amb ratxes de 82 km/h; Fredes, Morella i Bicorb, amb 72; Benidorm, amb 71 km/h; Llíria, amb 69; València, amb 67; Alcoi, amb 60; i Carcaixent i Villena, amb 59.

   Segons ha informat l'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet), fins demà a la vesprada no comença a amainar el vent. "Seguirem hui amb ratxes molt fortes, amb moments de menys intensitat, i una nova acceleració del vent a la vesprada que es mantindrà la pròxima matinada", han apuntat les mateixes fonts.

   Com a conseqüència del vent, efectius del Consorci de Bombers de València han atès durant la nit tres servicis i els d'Alacant han intervingut en dos incidents.

Contador

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià