Rober Solsona - Europa Press - Archivo
VALÈNCIA, 2 Abr. (EUROPA PRESS) -
La delegada del Govern a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, ha considerat que el president de la Generalitat, Carlos Mazón, "no és el més adequat per a parlar de la seguretat dels valencians davant d'una dana".
Així ho ha asseverat Bernabé a preguntes dels mitjans sobre les declaracions realitzades este dimecres pel cap del Consell en les quals ha rebutjat posar-se "en el focus" sobre la seua seguretat després de les amenaces rebudes en xarxes i ha recalcat que el que "més" li preocupa és "la seguretat dels afectats per la dana", que veuen com el Govern d'Espanya "no ha fet res" en obres de barrancs.
Sobre este tema, la representant de l'Executiu central ha sentenciat: "No és el president de la Generalitat el més indicat per a parlar de la seguretat dels valencians i les valencianes davant d'una dana".
D'altra banda, interrogada per si va a haver-hi més detencions per amenaces en xarxes socials a Mazón, Bernabé ha tornat a traslladar a la Policia Nacional el seu "agraïment personal pel grandíssim treball que fan per a garantir la seguretat de totes les persones i també d'aquelles que presenten una denúncia, o en este cas tres denúncies, pel que fa a amenaces que puga patir qualsevol ciutadà".
DENÚNCIES PER AMENACES
També ha reiterat la seua condemna a "tot tipus de violència, d'agressions i d'amenaces que es produïsquen en les xarxes socials i en qualsevol lloc i que sobrepassen tots els límits de la convivència". I, per tant, ha garantit, "la Policia seguirà sempre treballant i atenent a totes aquelles denúncies que es facen".
De moment, la Policia Nacional, fins hui, no té més denúncies. "Però, per descomptat, totes aquelles qüestions que ens requerisca tant l'autoritat judicial com qualsevol persona que ens puga presentar una denúncia, en este cas, des de la Generalitat, no hi ha cap problema", ha conclòs.