Bunbury actuarà en el Roig Arena el 7 de desembre

Archivo - Arxiu - Imatge d'arxiu del cantant Enrique Bunbury durant un concert
Ramón Comet - Europa Press - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: jueves, 5 febrero 2026 11:55

   VALÈNCIA, 5 Feb. (EUROPA PRESS) -

   Bunbury inclou el Roig Arena en el 'Nuevas Mutaciones Tour 2026', gira amb la qual arribarà el 7 de desembre a l'auditori de València per a revisar el seu cancioner i interpretar els temes del seu pròxim àlbum, titulat 'De un siglo anterior'.

   L'artista actuarà en el recinte valencià junt amb una banda de deu músics. El pròxim treball discogràfic d'Enrique Bunbury veurà la llum el 17 d'abril. L'àlbum va ser gravat al febrer i barrejat a l'agost del 2025 en el Desert dels Lleons, Mèxic, amb músics de tot el continent llatinoamericà i d'Espanya.

    'Creer que se puede creer' és el tercer avançament del nou disc de Bunbury, una cançó que reflexiona sobre la importància de la fe en un mateix i en el camí triat, la recerca d'un sentit enfront de la incertesa. Les entrades per al concert de Bunbury ixen a la venda este divendres 6 de febrer, a les 10.00 hores, en la web www.roigarena.es, segons ha informat l'auditori en un comunicat.

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià