CASTELLÓ, 24 Nov. (EUROPA PRESS) -
Les actrius Candela Peña i Pilar Castro protagonitzen al Teatre Principal de Castelló l'espectacle 'Contraccions', que explora la invasió creixent de les grans companyies en la intimitat dels seus empleats fora de l'estricta relació professional. La representació tindr lloc aquest diumenge, 26 de novembre, a les 19.00 hores.
Amb precisió, la funció mostra a una dona en un crrec de poder que entrevista a Emma de la secció de vendes, interpretada per Candela Peña, sobre la seua vida amorosa.
El director de 'Contraccions', Israel Sol, explica que l'obra és "divertida i crua" que es planteja "com una distopía laboral al més pur estil George Orwell amb tints d'humor negre i una mescla perfecta entre les sries televisives Black Mirror i The Office".
Candela Peña ha estat nominada fins a en 8 ocasions com a millor actriu en els premis Goya i ha treballat amb directors com Pedro Almodóvar o Isabel Coixet. L'any 2020 va protagonitzar la pellícula 'La Bodas de Rosa' dirigida per Icíar Bollaín i filmada en localitats com Benicssim o Valncia.
D'altra banda, Pilar Castro és una reconeguda actriu madrilenya, també nominada com a millor actriu protagonista per pellícules com a 'Grossos' de Daniel Sánchez Arévalo, i que ha treballat amb directors com Pedro Almodóvar. És un rostre habitual de sries de televisió com 'Els Serrano', 'Cuéntame' o 'Sense novetat', de la plataforma HBO.
L'obra forma part de l'abonament general de tardor del Teatre Principal de Castelló que permet gaudir de huit grans representacions a un preu redut i que es posa a la venda a l'inici de cada trimestre cultural. La prctica totalitat d'entrades estan venudes anticipadament, encara que encara poden adquirir-se algunes en les taquilles del teatre o en la web ivc.gva.es.
'VAN DISPARAR Al PIANISTA'
D'altra banda, el Palau de Congressos de Peníscola projecta la pellícula 'Van disparar al pianista', l'últim treball cinematogrfic realitzat entre Fernando Trueba i el dissenyador Javier Mariscal.
Aquest dissabte 25 de novembre i aquest diumenge 26 de novembre, a les 19.00 hores, tindr lloc la projecció d'aquesta pellícula d'animació. El film ens trasllada a la dcada dels 60 i 70, una poca repleta de llibertat creativa i on es va iniciar el moviment musical llatinoameric d'xit planetari: la Bossa Nova.
Un periodista musical de Nova York comena una trepidant investigació darrere de la misteriosa desaparició del pianista brasiler Tenorio Jr., collaborador habitual d'artistes com Vinicius de Moraes, entre uns altres.
Aquesta pellícula suposa la tornada de collaboració entre Trueba i Mariscal després de l'xit internacional de la seua premiada 'Chico i Rita' amb la qual van aconseguir, l'any 2010, el Goya a la millor pellícula d'animació.
Les entrades tenen un preu de 3 euros i poden adquirir-se en taquilla o anticipadament en la web ivc.gva.es.