Carlos Baño compareixerà dimecres en la comissió d'investigació del bo consum en la Diputació d'Alacant

Archivo - Carlos Baño, en una imatge d'arxiu
ROBERTO PLAZA / EUROPA PRESS - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: martes, 12 mayo 2026 14:38

   ALACANT, 12 May. (EUROPA PRESS) -

   El president de la Cambra de Comerç d'Alacant i de la Federació Alacantina de Comerç de la Pime (Facpyme), Carlos Baño, únic imputat en la causa judicial que tracta de determinar si va haver o no irregularitats en la gestió del bo consum de la Diputació d'Alacant per a municipis de la província durant 2022 i 2023, compareixerà demà dimecres, 13 de maig, en la comissió d'investigació sobre este programa al Palau Provincial, segons han confirmat fonts de la institució provincial consultades per Europa Press.

   La sessió en la qual estava previst que compareguera Baño, "a petició pròpia i de forma voluntària", es va fixar en un primer moment per al 27 d'abril, encara que es va ajornar a dimecres "per motius d'agenda" i atenent a la "petició d'un dels membres" que no podia acudir la data inicialment establida.

   Les mateixes fonts han precisat que s'espera que la reunió comence a les 12.30 hores.

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press